Fundamentare psiho-pedagogică

Abordarea incluziva in activitatea cu anteprescolarii

Actiuni-reactiuni si factori inhibitori in relatia dintre mentorul de cariera didactica si profesorul debutant

Adaptare curriculum medii defavorizate - modelul lui Epstein J.

Argumente privind necesitatea si oportunitatea dezvoltarii de noi programe scolare, manuale scolare si RED-uri la disciplinele psihopedagogice

Asigurarea egalitatii de sanse in invatarea copiilor proveniti din medii dezavantajate, in contexte blended learning

Bibliografii relevante in realizarea studiilor privind aplicarea, adaptarea si particularizarea curriculumului revizuit, cu focalizare pe copii din medii dezavantajate

Blended learning - activitati STEM pentru elevii cu dizabilitati

Consilierea profesorului debutant pentru formarea si dezvoltarea profesionala - portofoliul profesorului

Consilierea profesorului debutant pentru formarea si dezvoltarea profesionala - rolul dialogului

Digitalizare in educatia timpurie

Elemente de strategie a evaluarii - metode si tehnici

Evaluarea finala a competentelor - nivel primar

Integrarea RED in activitatea didactica

Integrarea resurselor educationale deschise in demersul didactic

Managementul invatarii, dezvoltarii si al serviciilor de educatie timpurie anteprescolara

Metacognitia si stilurile de invatare

Modalitati de adaptare curriculara pentru elevii din zona rurala

Particularitaile activitatilor didactice in sistem online si blended learning

Planificare calendaristica si pe unitati de invatare - Introducere in pedagogie si teoria si metodologia curriculumului, IX

Practica pedagogica in scoala contemporana

Practica pedagogica in sistem online si blended learning

Programe de implicare a parintilor in activitatile scolare, pentru a reduce abandonul scolar

Repere metodologice privind invatarea in format blended learning

Repere pentru intocmirea curriculumului pentru blended learning

Roluri ale procesului de mentorat

Strategii, politici si programe de combatere a parasirii timpurii a scolii

Transformarea activitatilor de rutina si de tranzitie in activitati de invatare