Fundamentare psiho-pedagogică
Abordarea incluziva in activitatea cu anteprescolarii
Adaptare curriculum medii defavorizate - modelul lui Epstein J.
Blended learning - activitati STEM pentru elevii cu dizabilitati
Consilierea profesorului debutant pentru formarea si dezvoltarea profesionala - rolul dialogului
Digitalizare in educatia timpurie
Elemente de strategie a evaluarii - metode si tehnici
Evaluarea finala a competentelor - nivel primar
Integrarea RED in activitatea didactica
Integrarea resurselor educationale deschise in demersul didactic
Managementul invatarii, dezvoltarii si al serviciilor de educatie timpurie anteprescolara
Metacognitia si stilurile de invatare
Modalitati de adaptare curriculara pentru elevii din zona rurala
Particularitaile activitatilor didactice in sistem online si blended learning
Practica pedagogica in scoala contemporana
Practica pedagogica in sistem online si blended learning
Programe de implicare a parintilor in activitatile scolare, pentru a reduce abandonul scolar
Repere metodologice privind invatarea in format blended learning
Repere pentru intocmirea curriculumului pentru blended learning
Roluri ale procesului de mentorat
Strategii, politici si programe de combatere a parasirii timpurii a scolii
Transformarea activitatilor de rutina si de tranzitie in activitati de invatare