Documente EU-RO-SMC

 

DOCUMENTE REFERITOARE LA ASIGURAREA CALITĂȚII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL SUPERIOR

 


LISTA DOCUMENTELOR SISTEMULUI DE ASIGURARE A CALITĂȚII (SMC):


a. Manualul calității


b. Proceduri/ Instrucțiuni operaționale din cadrul Universității Transilvania din Brașov


I. PROCESE DE MANAGEMENT

1. Controlul documentelor
2. Codificarea și redactarea documentelor SMC
3. Controlul înregistrărilor
4. Acțiuni corective
5. Acțiuni preventive
6. Controlul produsului neconform
7. Accesul la informații de interes public
8. Fluxul documentelor adresate Rectorului universității
9. Auditul intern al SMC
10. Derularea misiunii de audit public intern
11. Planificarea activității de audit intern
12. Rezolvare reclamații
13. Organizarea și realizarea operațiunilor de inventariere
14. Arhivarea documentelor


II. PROCESE DE BAZĂ

PROCESE EDUCAȚIONALE - ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ (IF)

15. Inițierea, monitorizarea și evaluarea programelor de studii si a domeniilor de masterat
16. Inițierea și derularea disciplinelor facultative
17. Sondarea opiniei candidaților la admiterea în universitate
18. Elaborare orar
19. Managementul disciplinei de educație fizică de la facultățile de profil nesportiv
20. Evaluarea activității didactice de către studenți
21. Sondarea opiniei studenților masteranzi după primul an de studii
22. Comunicarea cu absolvenții
23. Activitatea de consiliere în carieră a studenților și absolvenților universității în cadrul CCOC
24. Organizarea examenelor de finalizare a studiilor universitare
25. Desfășurarea online a activităților de evaluare a studenților
26. Desfășurarea online a activităților de evaluare a studenților doctoranzi
27. Finalizarea, presusținerea și susținerea publică online a tezelor de doctorat


PROCESE EDUCAȚIONALE - ÎNVĂȚĂMÂNT LA DISTANȚĂ ȘI CU FRECVENȚĂ REDUSĂ (ID/IFR)

28. Multiplicarea și distribuirea materialelor didactice ID/IFR
29. Asigurarea echivalenței planurilor de învățământ ID/IFR cu planurile de învățământ IF corespondente
30. Actualizarea periodică a materialelor didactice în tehnologie ID
31. Monitorizarea sistemului tutorial și de comunicare bidirecțională
32. Instruirea și perfecționarea personalului ID/IFR
33. Evaluarea performanțelor cadrelor didactice din sistemul ID/IFR
34. Monitorizarea activităților pe platforma elearning ID-IFR


CERCETARE ȘTIINȚIFICĂ

35. Monitorizarea granturilor și contractelor de educație și cercetare științifică cu finanțare națională
36. Monitorizarea proiectelor cu finanțare internațională
37. Monitorizarea procesului de depunere a cererii de brevet de invenție la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci
38. Înființarea și desființarea unui centru de cercetare științifică din cadrul Institutului de Cercetare-Dezvoltare al Universității Transilvania din Brașov
39. Stabilirea valorii de negociere a rezultatelor activității de cercetare-dezvoltare în vederea valorificării acestora și înregistrarea în evidența contabilă a universității


RELAȚII INTERNAȚIONALE

40. Încheierea acordurilor internaționale de cooperare

41. Depunerea unei cereri inițiale de acces în Universitatea Transilvania din Brașov


RELAȚII INTERNAȚIONALE - PROCEDURI ERASMUS+

42. Derularea mobilităților de studiu pentru studenții din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
43. Derularea mobilităților de practică pentru studenţii din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
44. Derularea mobilităților de predare ale cadrelor didactice din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
45. Derularea mobilităților de formare ale personalului didactic şi administrativ din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
46. Derularea mobilităților de studii/practică ale studenților internaționali de la universități din țările programului Erasmus+ la Universitatea Transilvania din Brașov
47. Derularea mobilităților cadrelor didactice/ personalului de la universitățile/ instituțiile/ din țările programului Erasmus+ la Universitatea Transilvania din Brașov
48. Derularea mobilităților de studii/ practică ale studenților internaționali de la universități din țări partenere ale programului Erasmus+ la Universitatea Transilvania din Brașov
49. Derularea mobilităților de predare/ formare pentru personalul din universități din țări partenere la Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+ (KA107)
50. Desfășurarea stagiilor cercetătorilor străini în cadrul programelor doctorale și postdoctorale


III. PROCESE SUPORT

RESURSE UMANE

51. Ocuparea prin concurs a posturilor didactice
52. Acoperirea activității didactice în regim plata cu ora
53. Organizarea concursului de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant pentru personalul contractual didactic auxiliar și nedidactic
54. Emitere ordin/ dispoziție de deplasare
55. Aprobarea și decontarea transportului de mărfuri și persoane cu mijloacele auto ale universității
56. Promovarea personalului contractual didactic auxiliar și nedidactic în universitate
57. Evaluarea personalului didactic auxiliar și nedidactic
58. Supravegherea stării de sănătate a angajaților universității
59. Evaluarea riscurilor profesionale
60. Protecția maternității la locurile de muncă
61. Elaborarea și gestionarea fișelor de post
62. Evaluarea colegială a cadrelor didactice
63. Procedura de recrutare și selecție a personalului în vederea ocupării posturilor vacante în cadrul proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile/ Ordin ME nr. 3882/ 8.06.2021 privind aprobarea procedurii UNITBV


STUDENȚI

64. Instruirea studenților în domeniul securității și sănătății în muncă pentru activitățile de laborator, practică și vizite în alte organizații
65. Alocarea burselor pentru studenți
66. Analiza ratei de abandon școlar
67. Sondarea opiniei studenților privind serviciile oferite de căminele și cantinele universității
68. Gestionarea locurilor finanțate de la buget


INFRASTRUCTURĂ (ACHIZIȚIA, GESTIUNEA BAZEI MATERIALE)

69. Procesul achiziții publice
70. Procesul de achiziții directe
71. Procedura privind achizițiile de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în anexa 2 din legea nr. 98/2016
72. Utilizarea echipamentelor din Institutul de Cercetare-Dezvoltare al Universității Transilvania din Brașov
73. Monitorizarea și controlul lucrărilor de investiții, reabilitări și reparații
74. Gestiunea datelor privind taxele plătite de studenți
75. Derularea activităților de încasări și plăți prin casieriile universității
76. Angajarea, lichidarea ordonanțarea și plata cheltuielilor
77. Decontarea cheltuielilor pentru deplasările interne și externe și acordarea avansului de deplasare

78. Achiziția de bilete de avion
79. Păstrarea și arhivarea documentelor financiar-contabile
80. Elaborarea bugetului de venituri și cheltuieli
81. Instrucțiune privind modul de alocare și gestionare a numerelor pentru facturi și chitanțe
82. Achiziții directe în cadrul Direcției Cămine-Cantine
83. Scoaterea din funcțiune/ declasarea și casarea mijloacelor fixe și a bunurilor materiale din universitate
84. Încheierea acordurilor de parteneriat
85. Stabilirea valorii contabile a rezultatelor activității de cercetare-dezvoltare în vederea înregistrării în evidența contabilă a universității


BIBLIOTECĂ

86. Achiziția de documente
87. Catalogare, clasificare și indexare documente
88. Acoperirea disciplinelor cu material didactic
89. Evidența documentelor
90. Schimbul de publicații
91. Organizare expoziții
92. Recenzarea și editarea manuscriselor la Editura Universității Transilvania din Brașov
93. Sondarea opiniei studenților universității privind serviciile Bibliotecii


SECRETARIAT

94. Eliberare documente de studii
95. Eliberare adeverință de autenticitate
96. Înmatricularea, reînmatricularea, exmatricularea și evidența studenților
97. Înregistrarea rezultatelor școlare ale studenților
98. Emiterea de traduceri oficiale ale documentelor universitare proprii
99. Înregistrarea datelor în Registrul Matricol Unic (RMUR)
100. Sondarea opiniei studenților universității privind serviciile de secretariat


BIROUL DE COMUNICARE INTERNAȚIONALĂ

101. Comunicarea BCI cu structuri din universitate


c. Formulare

1. Formular avize servicii de specialitate
2. Fișa de evaluare a cadrului didactic de către directorul de departament
3. Fișă laborator didactic
4. Convenție de practică
5. Formulare specifice utilizate de Centrul de Formare Continuă:
5.1 Formulare cursuri postuniversitare
5.2 Formulare programe de conversie profesională
5.3 Formulare programe postuniversitare/ cursuri - alte tipuri
5.4 Formulare discipline facultative


d. INSTRUCȚIUNI DE LUCRU - Școala Doctorală Interdisciplinară (SDI) și Consiliul pentru Studii Universitare de Doctorat (CSUD)

INSTRUCȚIUNI ȘCOALA DOCTORALĂ INTERDISCIPLINARĂ (SDI)

1. IS-1/1 Instrucțiune privind afilierea la Școala doctorală interdisciplinară
2. IS-1/2 Instrucțiune privind retragerea afilierii la SDI pentru conducătorii de doctorat
3. IS-2 Instrucțiune privind schimbarea conducătorului de doctorat
4. IS-3 Instrucțiune privind medierea și soluționarea conflictelor privind activitatea de doctorat
5. IS-4 Instrucțiune privind echivalarea/recunoașterea programului de pregătire universitară avansată (PPUA) și a programului de cercetare științifică (PCS)
6. IS-5 Instrucțiune privind modul de derulare a activității studenților-doctoranzi
7. IS-6 Instrucțiune privind acordarea perioadelor de întrerupere/prelungire a studiilor doctorale și acordarea perioadei de grație
8. IS-7 Instrucțiune privind luarea deciziilor privind structura și conținutul PPUA
9. IS-8 Instrucțiune privind finalizarea și susținerea publică a tezei de doctorat


Formulare contracte

1. Acord cotutelă internă
2. Acord cotutelă națională
3. Acord de cotutelă internațională pentru studiile de doctorat/ International Joint Supervision Agreement for Doctoral Studies
4. Act adițional grație
5. Act adițional prelungire
6. Act adițional întrerupere
7. Contract de studii doctorale
8. Act adițional
9. Acord de paarteneriat cu firme private
10. Standarde naționale minimale pentru acordarea titlului de doctor OM 5110/2018


INSTRUCȚIUNI CONSILIUL PENTRU STUDIILE UNIVERSITARE DE DOCTORAT (CSUD)

1. Instrucțiune privind acordarea burselor de studiu destinate studenților doctoranzi din fonduri proprii

2. Instrucțiune privind acordarea burselor pentru susținerea mobilităților temporare externe destinate studenților doctoranzi

3. Apel de candidaturi pentru preselecția în vederea admiterii la stagii postdoctorale de cercetare avansată

4. Programul de burse doctorale pentru absolvenții internaționali ai UNITBV/ "Doctoral Grants for UNITBV International Graduates"

4.1 Instrucțiunea Programul de burse doctorale pentru absolvenții internaționali ai UNITBV/ "Doctoral Grants for UNITBV International Graduates"

4.2 Aprobare listă beneficiari program de burse doctorale pentru absolvenți internaționali ai UNITBV/ "Doctoral Grants for UNITBV International Graduates"


e. ALTE DOCUMENTE DE LUCRU (precizări, instrucțiuni, formulare, etc.)

1. Precizări evidență alte documente de lucru elaborate la nivel instituțional

2. Instrucțiunea privind modul de organizare a activității de nominalizare a profesorilor din partea studenților în cadrul programului "Cel mai apreciat profesor"

3. Programul Transilvania Academica Scholarship

4. Bursa Universității Transilvania din Brașov pentru mobilitate internațională

5. Granturi pentru integrarea masteranzilor în echipe de cercetare

6. Programul Noi dezvoltăm universitatea

7. Actualizarea bazei de date privind persoanele aflate în întreținerea angajaților universității și a persoanelor declarate ca și coasigurați

8. Sistemul de control managerial

9. Fișa FRACS-Fișa de raportare a activității didactice și de cercetare științifică pentru anul 2023

10. Instrucțiunea privind parcarea autovehiculelor în cadrul complexului Colina Universității

11. Proiectul meu de diplomă/disertație/doctorat

12. Gestiunea și protecția datelor personale-GDPR

13. Instrucțiunea de acordare a burselor privind susținerea mobilităților temporare externe destinate studenților la ciclurile de licență și masterat

14. Informații necesare pentru prezentarea evenimentelor (congres, conferință, work-shop, simpozion, altele) care se vor organiza sub egida Universității Transilvania din Brașov- formular

15. Instrucțiuni burse, competiții de proiecte pentru studenți

16. Granturi pentru echipe interdisciplinare

17. Formular pentru BMP (Biroul de Managemnt al Proiectelor) privind datele de identificare ale proiectului de cercetare-dezvoltare și inovare (CDI) ce se va depune în vederea aplicării Ordinului MFP-MCI 2326/2855 din 29.08.2017, privind aprobarea procedurii de acordare a facilităților fiscale prevăzute la art. 60, pct.3 din Legea 227/2015 privind Codul fiscal

18. Premiul anului-Mobilitatea Erasmus+-Procedura de selecție PA-MERAS

19. Instrucțiune depunere declarații de avere și declarații de interese (DAI) prin intermediul platformei electronice e-DAI

20. Instrucțiune de aplicare a respectării prevederilor legii nr. 448/2006, privind protecția persoanelor cu handicap și a stabilirii calculului compensării cu serviciile sau produsele achiziționate de la unități protejate, virarea și declararea sumelor achitate către Agenția Națională de Administrare Fiscală

21. Granturi pentru tineri cercetători

22. Transilvania Fellowship Program (Transilvania Fellowship for Postdoctoral Research/Young Researchers, Transilvania Fellowship for Visiting Professors)

23. Indicatori de performanță - Decani

24. Indicatori de performanță - Prodecani și directori de departamente

25. Completare organigramă facultate

26. Modele formulare tip solicitare informații publice

27. Instrucțiunea de funcționare a echipei UTBv Student Welcome Team

28. Fișa de pontaj a activității zilnice

29. Inaugurare an universitar

30. Școala de vară CO-STUDENT Transilvania

31. Model cerere reducere taxă student

32. Raportarea datelor privind finanțarea instituțională

33. Admitere

34. Desemnare reprezentanți angajați la negocierea contractului colectiv de muncă al instituției

35. Model adeverință eliberată de UNITBV pentru a dovedi deplasarea în interes profesional (pe perioada pandemiei)

36. Telemuncă și organizare activități directe la sediul instituțiilor în perioada pandemiei

37. Programul intern începând cu 2020 "Participarea la manifestări științifice în străinătate"

38. Bursa "Global Innovation Grant" acordată pentru specialiști de la Universitatea de Medicină Tradițională din Beijing

39. Formular-Tabel nominal cu responsabilii la nivel de facultate pentru activități de practică și relația cu mediul economic și socio-cultural ALUMNI și CICOC

40. Salarizare

41. Programul "UNITBV susține performanța"-Lista beneficiarilor programului

42. Accesul la soft antiplagiat

43. Instrucțiunea pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor universitare pe platforma e-learning

44. Instrucțiunea privind desfășurarea online a inspecțiilor pentru acordarea gradului didactic I, seria 2018-2020

45. Instrucțiuni de aplicare privind reguli pentru respectarea raspândirii coronavirusului SARS CoV-2

46. Decernare titlu Doctor Honoris Causa

47. Procedura de licitație și anexe la Metodologia de închiriere a spațiilor sau terenurilor temporar disponibile din patrimoniul Universității

48. Implementarea la nivelul UNITBV, în perioada 2022-2025, a Strategiei Naționale Anticorupție 2022-2025 (Plan de implementare, desemnare grup implementare plan)

49. Planul privind asigurarea egalității de gen

50. Model-Propuneri listă de achiziții Centre de cercetare ICDT 2022

51. Competiții sportive

52. Gala Șefilor de promoție ai Universității Transilvania din Brașov, ediția 2023/ Bursa de excelență Transilvania

53. Calendarul activităților didactice pentru programul pregătitor de limba română în anul academic 2023-2024

54. Acordarea de cadouri în produse pentru angajații Universității/ copiilor minori ai angajaților universității

55. Instrucțiunea "Serviciul în folosul UNITBV"

56. AFCO

57. Sesiunea cercurilor științifice studențești-SCSS UNITBV 2023

58. Școala de vară TSE (Transilvania Summer Event) 2023

59. Website

60. Actualizare informații, imagini semnificative despre structuri pentru monografia universității

61. Permanența la decanatele facultăților și rectorat pentru perioada de vacanță

62. Newsletter

63. Centralizare date la BRME-CONSEC (minute întâlniri, plan de activități și măsuri propuse la întâlnirile din cadrul CONSEC-Consiliul consultativ în relația cu mediul economic/ firme participante/ facultăți)

64. Programul Guests at Transilvania University of Brașov/ Invitați ai Universității Transilvania din Brașov

65. Actualizare/ centralizare date de contact coordonatori, comisii, responsabili comisii

66. Programul UNITBV susține performanța

67. Actualizare cuantum burse, tarife cazare, precizări scutiri taxe, alte facilități pentru studenți

68. Precizări suplimentare instruiri SSM pentru vizite/practică studenți cu deplasare -instrucțiunea Instruirea studenților în domeniul securității și sănătății în muncă pentru activitățile de laborator, practică și vizite în alte organizații

69. Aprobare planuri de învățământ Programe de studii, Școala doctorală interdisciplinară, State de funcțiuni

70. Procedura de acordare a voucherelor de vacanță pentru anul 2023

71. UNITA

72. Manifestare Ziua Universității-1 Martie-Calendar activități

73. Instrucțiune privind înmatricularea în mod excepțional a studenților străini bursieri ai statului român

74. Înființare UNITBV Research Training Hub

75. Elaborare de către președinții de asociații studențești legal constituite la nivelul UNITBV a raportului de activitate, aferent anului în curs

76. Elaborare documente facultate: Raport starea facultății, Plan strategic, Plan operațional anual


Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2024-2025
• Procedură revizuită - Evaluarea activității didactice de către studenți. Documentele sunt disponibile pe Intranet.


Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2023-2024
• Procedură nouă - Achiziția biletelor de avion. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Asigurarea echivalenței planurilor de învățământ ID/IFR cu planurile de învățământ IF corespondente. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Inițierea, monitorizarea și evaluarea programelor de studii și a domeniilor de masterat. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Ocuparea prin concurs a posturilor didactice. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Emitere ordin și dispoziție de deplasare. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Decontarea cheltuielilor pentru deplasările interne și externe și acordarea avansului de deplasare. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de predare ale cadrelor didactice din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de formare ale personalului didactic și administrativ din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură nouă - Depunerea unei cereri inițiale de acces în Universitatea Transilvania din Brașov. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură nouă - Planificarea activității de audit intern. Documentele sunt disponibile pe Intranet.


Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2022-2023
• Revizuire - Manualul calității
• Procedură nouă - Gestionarea locurilor finanțate de la buget
• Procedură revizuită - Evaluarea activității didactice de către studenți
• Instrucțiune revizuită - Activitatea de consiliere în carieră a studenților și absolvenților universității în cadrul CCOC
• Procedură revizuită - Analiza ratei de abandon școlar
• Procedură revizuită - Derularea misiunii de audit public intern
• Formulare revizuite - Centrul de Formare continuă
• Procedură revizuită - Inițierea, monitorizarea și evaluarea programelor de studii și a domeniilor de masterat
• Procedură nouă - Procedura privind achizițiile de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în anexa 2 - din legea nr. 98/2016


Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2021-2022
• Procedură revizuită - Evaluarea activității didactice de către studenți
• Procedură revizuită - Desfăşurarea online a activităților de evaluare a studenților
• Procedură revizuită - Desfăşurarea online a activităților de evaluare a studenților doctoranzi
• Procedură revizuită - Finalizarea, presusținerea şi susținerea publică online a tezelor de doctorat
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de predare ale cadrelor didactice din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului ERASMUS+
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de formare ale personalului didactic și administrativ din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului ERASMUS+
• Procedură revizuită - Ocuparea prin concurs a posturilor didactice
• Procedură revizuită - Comunicarea cu absolvenții
• Procedură nouă - Eliberarea adeverinței de autenticitate


Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2020-2021
• Procedură revizuită - Evaluarea activității didactice de către studenți
• Procedură revizuită - Desfășurarea online a activităților de evaluare a studenților doctoranzi
• Procedură revizuită - Finalizarea, presusținerea și susținerea publică online a tezelor de doctorat
• Procedură nouă - Stabilirea valorii de negociere a rezultatelor activității de cercetare-dezvoltare în vederea valorificării acestora și înregistrarea în evidența contabilă a universității
• Procedură nouă - Stabilirea valorii contabile a rezultatelor activității de cercetare - dezvoltare în vederea înregistrării în evidența contabilă a universității
• Procedură revizuită - Ocuparea prin concurs a posturilor didactice
• Procedură revizuită - Monitorizarea granturilor şi contractelor de educație şi cercetare ştiințifică cu finanțare națională
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de predare ale cadrelor didactice din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de formare ale personalului didactic și administrativ din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
• Procedură nouă - Procedura de recrutare și selecție a personalului în vederea ocupării posturilor vacante în cadrul proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile
• Procedură revizuită - Inițierea, monitorizarea și evaluarea programelor de studii și a domeniilor de masterat
• Instrucțiune nouă - Sondarea opiniei studenților privind serviciile oferite de căminele și cantinele universității
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de studii pentru studenții Universității Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de practică pentru studenții Universității Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
• Procedură revizuită - Asigurarea echivalenței planurilor de învățământ ID/IFR cu planurile de învățământ IF corespondente

Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2019-2020
• Procedură revizuită - Inițierea și derularea disciplinelor facultative
• Procedură nouă - Arhivarea documentelor
• Procedură revizuită - Procedura Derularea mobilităților de studii/practică ale studenților internaționali de la universități din țările programului Erasmus+ la Universitatea Transilvania din Braşov
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de studii/ practică ale studenților internaționali de la universități din țări partenere ale programului Erasmus+ la Universitatea Transilvania din Braşov
• Procedură revizuită - Supravegherea stării de sănătate a angajaților universității
• Formulare revizuite - Formulare utilizate de Centrul de formare continuă
• Instrucţiune nouă - Înregistrarea datelor in Registrul Matricol Unic (RMUR)
• Instrucțiune nouă - Comunicarea BCI cu structuri din universitate
• Procedură nouă - Desfăşurarea online a activităţilor de evaluare a studenţilor
• Procedură nouă - Desfăşurarea online a activităţilor de evaluare a studenţilor doctoranzi
• Procedură nouă - Finalizarea, presusţinerea şi susţinerea publică online a tezelor de doctorat
• Proceduri revizuite Erasmus+

  • • Procedura PS6.9-01E - Derularea mobilităţilor de studiu pentru studenţii din Universitatea Transilvania din Braşov în cadrul programului Erasmus+
  • • Procedura PS6.9-03E - Derularea mobilităţilor de practică pentru studenţii din Universitatea Transilvania din Braşov în cadrul programului Erasmus+
  • • Procedura PS6.9-05E - Derularea mobilităţilor de predare ale cadrelor didactice din Universitatea Transilvania din Braşov în cadrul programului Erasmus+
  • • Procedura PS6.9-07E - Derularea mobilităţilor de formare ale personalului didactic şi administrativ din Universitatea Transilvania din Braşov în cadrul programului Erasmus+

• Instrucțiune nouă - Sondarea opiniei studenților universității privind serviciile de secretariat
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de predare/formare pentru personalul din universități din țări partenere la Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului ERASMUS+ (KA107)
• Procedură revizuită - Organizarea concursului de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant pentru personalul contractual didactic auxiliar și nedidactic