Documente EU-RO-SMC
DOCUMENTE REFERITOARE LA ASIGURAREA CALITĂȚII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL SUPERIOR
DOCUMENTE DIRECTOARE EUROPENE
- Declarația de la Roma (Noiembrie 2020)
- Sistemul european de credite transferabile ECTS (2015)
- Cadrul european al calificărilor - The Framework of Qualifications for the European Higher Education Area (2015)
- Standarde și linii directoare privind asigurarea calității în domeniul învățământului superior (2015)
- Declarația de la Erevan (14-15 mai 2015)
- Declarația de la Lisabona (13 decembrie 2007)
- Declarația de la Bergen (19-20 mai 2005)
- Declarația de la Berlin (19 septembrie 2003)
- Declarația de la Praga (19 mai 2001)
- Declarația de la Bologna (19 iunie 1999)
- Declarația de la Sorbona (25 mai 1998)
DOCUMENTE DIRECTOARE NAȚIONALE:
Legi și alte acte normative
- Ordinul nr. 4494/20 iunie 2023 privind Metodologia de înscriere și înregistrare a calificărilor din Învățământul Superior în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior (RNCIS)
- Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior – RNCIS
- Legea Învățământului Superior 199/2023
- Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare și Inovare 2022-2027
- Hotărârea nr. 1418/2006 pentru aprobarea Metodologiei de evaluare externă, a standardelor de referință și a listei indicatorilor de performanță a Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Superior - actualizată septembrie 2022
- Hotărârea Guvernului nr. 915/2017 de modificare a anexei la Hotărârea Guvernului nr. 1418/2006 pentru aprobarea Metodologiei de evaluare externă, a standardelor, a standardelor de referință și a listei indicatorilor de performanță a Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Superior-actualizată septembrie 2022
- Ordinul 3651/2021 privind aprobarea Metodologiei de evaluare a studiilor universitare de doctorat şi a sistemelor de criterii, standarde şi indicatori de performanţă utilizaţi în evaluare
- Hotărîrea de Guvern nr. 962/2024 privind aprobarea Metodologiei de evaluare externă a calităţii educaţiei în învăţământul superior (act ce va intra în vigoare la 8.02.2025)
LISTA DOCUMENTELOR SISTEMULUI INTERN DE ASIGURARE A CALITĂȚII (SIAC):
a. Manualul calității
b. Proceduri/ Instrucțiuni operaționale din cadrul Universității Transilvania din Brașov
I. PROCESE DE MANAGEMENT
1. Controlul documentelor
2. Codificarea și redactarea documentelor SMC
3. Controlul înregistrărilor
4. Acțiuni corective
5. Acțiuni preventive
6. Controlul produsului neconform
7. Accesul la informații de interes public
8. Fluxul documentelor adresate Rectorului universității
9. Auditul intern al SMC
10. Derularea misiunii de audit public intern
11. Planificarea activității de audit intern
12. Rezolvare reclamații
13. Organizarea și realizarea operațiunilor de inventariere
14. Arhivarea documentelor
II. PROCESE DE BAZĂ
PROCESE EDUCAȚIONALE - ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ (IF)
15. Inițierea, monitorizarea și evaluarea programelor de studii si a domeniilor de masterat
16. Inițierea și derularea disciplinelor facultative
17. Elaborare orar
18. Evaluarea activității didactice de către studenți
19. Sondarea opiniei studenților masteranzi după primul an de studii
20. Comunicarea cu absolvenții
21. Activitatea de consiliere în carieră a studenților și absolvenților universității în cadrul CCOC
22. Organizarea examenelor de finalizare a studiilor universitare
23. Desfășurarea online a activităților de evaluare a studenților
24. Desfășurarea online a activităților de evaluare a studenților doctoranzi
25. Finalizarea, presusținerea și susținerea publică online a tezelor de doctorat
PROCESE EDUCAȚIONALE - ÎNVĂȚĂMÂNT LA DISTANȚĂ ȘI CU FRECVENȚĂ REDUSĂ (ID/IFR)
26. Multiplicarea și distribuirea materialelor didactice ID/IFR
27. Asigurarea echivalenței planurilor de învățământ ID/IFR cu planurile de învățământ IF corespondente
28. Actualizarea periodică a materialelor didactice în tehnologie ID
29. Monitorizarea sistemului tutorial și de comunicare bidirecțională
30. Instruirea și perfecționarea personalului ID/IFR
31. Evaluarea performanțelor cadrelor didactice din sistemul ID/IFR
32. Monitorizarea activităților pe platforma elearning ID-IFR
CERCETARE ȘTIINȚIFICĂ
33. Monitorizarea granturilor și contractelor de educație și cercetare științifică cu finanțare națională
34. Monitorizarea proiectelor cu finanțare internațională
35. Monitorizarea procesului de depunere a cererii de brevet de invenție la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci
36. Înființarea și desființarea unui centru de cercetare științifică din cadrul Institutului de Cercetare-Dezvoltare al Universității Transilvania din Brașov
37.Stabilirea valorii de negociere a rezultatelor activității de cercetare-dezvoltare în vederea valorificării acestora și înregistrarea în evidența contabilă a universității
RELAȚII INTERNAȚIONALE
38. Încheierea acordurilor internaționale de cooperare
39. Depunerea unei cereri inițiale de acces în Universitatea Transilvania din Brașov
RELAȚII INTERNAȚIONALE - PROCEDURI ERASMUS+
40. Derularea mobilităților de studiu pentru studenții din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
41. Derularea mobilităților de practică pentru studenţii din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
42. Derularea mobilităților de predare ale cadrelor didactice din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
43. Derularea mobilităților de formare ale personalului didactic şi administrativ din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
44. Derularea mobilităților de studii/practică ale studenților internaționali de la universități din țările programului Erasmus+ la Universitatea Transilvania din Brașov
45. Derularea mobilităților cadrelor didactice/ personalului de la universitățile/ instituțiile/ din țările programului Erasmus+ la Universitatea Transilvania din Brașov
46. Derularea mobilităților de studii/ practică ale studenților internaționali de la universități din țări partenere ale programului Erasmus+ la Universitatea Transilvania din Brașov
48. Derularea mobilităților de predare/ formare pentru personalul din universități din țări partenere la Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+ (KA107)
48. Desfășurarea stagiilor cercetătorilor străini în cadrul programelor doctorale și postdoctorale
III. PROCESE SUPORT
RESURSE UMANE
49. Ocuparea prin concurs a posturilor didactice
50. Acoperirea activității didactice în regim plata cu ora
51. Organizarea concursului de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant pentru personalul contractual didactic auxiliar și nedidactic
52. Emitere ordin/ dispoziție de deplasare
53. Aprobarea și decontarea transportului de mărfuri și persoane cu mijloacele auto ale universității
54. Promovarea personalului contractual didactic auxiliar și nedidactic în universitate
55. Evaluarea personalului didactic auxiliar și nedidactic
56. Supravegherea stării de sănătate a angajaților universității
57. Evaluarea riscurilor profesionale
58. Protecția maternității la locurile de muncă
59. Elaborarea și gestionarea fișelor de post
60. Evaluarea colegială a cadrelor didactice
63. Procedura de recrutare și selecție a personalului în vederea ocupării posturilor vacante în cadrul proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile/ Ordin ME nr. 3882/8.06.2021 privind aprobarea procedurii UNITBV
STUDENȚI
62. Instruirea studenților în domeniul securității și sănătății în muncă pentru activitățile de laborator, practică și vizite în alte organizații
63. Alocarea burselor pentru studenți
64. Analiza ratei de abandon școlar
65. Sondarea opiniei studenților privind serviciile oferite de căminele și cantinele universității
66. Gestionarea locurilor finanțate de la buget
INFRASTRUCTURĂ (ACHIZIȚIA, GESTIUNEA BAZEI MATERIALE)
67. Procesul achiziții publice
68. Procesul de achiziții directe
69. Procedura privind achizițiile de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în anexa 2 din legea nr. 98/2016
70. Utilizarea echipamentelor din Institutul de Cercetare-Dezvoltare al Universității Transilvania din Brașov
71. Monitorizarea și controlul lucrărilor de investiții, reabilitări și reparații
72. Gestiunea datelor privind taxele plătite de studenți
73. Derularea activităților de încasări și plăți prin casieriile universității
74. Angajarea, lichidarea ordonanțarea și plata cheltuielilor
75. Decontarea cheltuielilor pentru deplasările interne și externe și acordarea avansului de deplasare
76. Achiziția de bilete de avion
77. Păstrarea și arhivarea documentelor financiar-contabile
78. Elaborarea bugetului de venituri și cheltuieli
79. Instrucțiune privind modul de alocare și gestionare a numerelor pentru facturi și chitanțe
80. Achiziții directe în cadrul Direcției Cămine-Cantine
81. Scoaterea din funcțiune/ declasarea și casarea mijloacelor fixe și a bunurilor materiale din universitate
82. Încheierea acordurilor de parteneriat
83. Stabilirea valorii contabile a rezultatelor activității de cercetare-dezvoltare în vederea înregistrării în evidența contabilă a universității
BIBLIOTECĂ
84. Achiziția de documente
85. Catalogare, clasificare și indexare documente
86. Acoperirea disciplinelor cu material didactic
87. Evidența documentelor
88. Schimbul de publicații
89. Organizare expoziții
90. Recenzarea și editarea manuscriselor la Editura Universității Transilvania din Brașov
91. Sondarea opiniei studenților universității privind serviciile Bibliotecii
SECRETARIAT
92. Eliberare documente de studii
93. Eliberare adeverință de autenticitate
94. Înmatricularea, reînmatricularea, exmatricularea și evidența studenților
95. Înregistrarea rezultatelor școlare ale studenților
96. Emiterea de traduceri oficiale ale documentelor universitare proprii
97. Înregistrarea datelor în Registrul Matricol Unic (RMUR)
98. Sondarea opiniei studenților universității privind serviciile de secretariat
BIROUL DE COMUNICARE INTERNAȚIONALĂ
99. Comunicarea BCI cu structuri din universitate
c. Formulare
1. Formular avize servicii de specialitate
2. Fișa de evaluare a cadrului didactic de către directorul de departament
3. Fișă laborator didactic
4. Convenție de practică
5. Formular pentru Sondarea opiniei candidaților la admiterea în universitate
6. Formular pentru Managementul disciplinei de educație fizică de la facultățile de profil nesportiv
7. Formulare specifice utilizate de Centrul de Formare Continuă:
7.1 Formulare cursuri postuniversitare
7.2 Formulare programe de conversie profesională
7.3 Formulare programe postuniversitare/ cursuri - alte tipuri
7.4 Formulare discipline facultative
d. INSTRUCȚIUNI DE LUCRU - Școala Doctorală Interdisciplinară (SDI) și Consiliul pentru Studii Universitare de Doctorat (CSUD)
INSTRUCȚIUNI ȘCOALA DOCTORALĂ INTERDISCIPLINARĂ (SDI)
1. IS-1/1 Instrucțiune privind afilierea la Școala doctorală interdisciplinară
2. IS-1/2 Instrucțiune privind retragerea afilierii la SDI pentru conducătorii de doctorat
3. IS-2 Instrucțiune privind schimbarea conducătorului de doctorat
4. IS-3 Instrucțiune privind medierea și soluționarea conflictelor privind activitatea de doctorat
5. IS-4 Instrucțiune privind echivalarea/recunoașterea programului de pregătire universitară avansată (PPUA) și a programului de cercetare științifică (PCS)
6. IS-5 Instrucțiune privind modul de derulare a activității studenților-doctoranzi
7. IS-6 Instrucțiune privind acordarea perioadelor de întrerupere/prelungire a studiilor doctorale și acordarea perioadei de grație
8. IS-7 Instrucțiune privind luarea deciziilor privind structura și conținutul PPUA
9. IS-8 Instrucțiune privind finalizarea și susținerea publică a tezei de doctorat
Formulare contracte
1. Acord cotutelă internă
2. Acord cotutelă națională
3. Acord de cotutelă internațională pentru studiile de doctorat/ International Joint Supervision Agreement for Doctoral Studies
4. Act adițional grație
5. Act adițional prelungire
6. Act adițional întrerupere
7. Contract de studii doctorale
8. Act adițional
9. Acord de paarteneriat cu firme private
10. Standarde naționale minimale pentru acordarea titlului de doctor OM 5110/2018
INSTRUCȚIUNI CONSILIUL PENTRU STUDIILE UNIVERSITARE DE DOCTORAT (CSUD)
1. Instrucțiune privind acordarea burselor de studiu destinate studenților doctoranzi din fonduri proprii
2. Instrucțiune privind acordarea burselor pentru susținerea mobilităților temporare externe destinate studenților doctoranzi
3. Apel de candidaturi pentru preselecția în vederea admiterii la stagii postdoctorale de cercetare avansată
4. Programul de burse doctorale pentru absolvenții internaționali ai UNITBV/ "Doctoral Grants for UNITBV International Graduates"
4.1 Instrucțiunea Programul de burse doctorale pentru absolvenții internaționali ai UNITBV/ "Doctoral Grants for UNITBV International Graduates"
4.2 Aprobare listă beneficiari program de burse doctorale pentru absolvenți internaționali ai UNITBV/ "Doctoral Grants for UNITBV International Graduates"
e. ALTE DOCUMENTE DE LUCRU (precizări, instrucțiuni, formulare, etc.)
1. Precizări evidență alte documente de lucru elaborate la nivel instituțional
2. Instrucțiunea privind modul de organizare a activității de nominalizare a profesorilor din partea studenților în cadrul programului "Cel mai apreciat profesor"
3. Programul Transilvania Academica Scholarship
4. Bursa Universității Transilvania din Brașov pentru mobilitate internațională
5. Granturi pentru integrarea masteranzilor în echipe de cercetare
6. Programul Noi dezvoltăm universitatea
7. Actualizarea bazei de date privind persoanele aflate în întreținerea angajaților universității și a persoanelor declarate ca și coasigurați
8. Sistemul de control managerial
9. Fișa FRACS-Fișa de raportare a activității didactice și de cercetare științifică pentru anul 2023
10. Instrucțiunea privind parcarea autovehiculelor în cadrul complexului Colina Universității
11. Proiectul meu de diplomă/disertație/doctorat
12. Gestiunea și protecția datelor personale-GDPR
13. Instrucțiunea de acordare a burselor privind susținerea mobilităților temporare externe destinate studenților la ciclurile de licență și masterat
14. Informații necesare pentru prezentarea evenimentelor (congres, conferință, work-shop, simpozion, altele) care se vor organiza sub egida Universității Transilvania din Brașov- formular
15. Instrucțiuni burse, competiții de proiecte pentru studenți
16. Granturi pentru echipe interdisciplinare
17. Formular pentru BMP (Biroul de Managemnt al Proiectelor) privind datele de identificare ale proiectului de cercetare-dezvoltare și inovare (CDI) ce se va depune în vederea aplicării Ordinului MFP-MCI 2326/2855 din 29.08.2017, privind aprobarea procedurii de acordare a facilităților fiscale prevăzute la art. 60, pct.3 din Legea 227/2015 privind Codul fiscal
18. Premiul anului-Mobilitatea Erasmus+-Procedura de selecție PA-MERAS
19. Instrucțiune depunere declarații de avere și declarații de interese (DAI) prin intermediul platformei electronice e-DAI
20. Instrucțiune de aplicare a respectării prevederilor legii nr. 448/2006, privind protecția persoanelor cu handicap și a stabilirii calculului compensării cu serviciile sau produsele achiziționate de la unități protejate, virarea și declararea sumelor achitate către Agenția Națională de Administrare Fiscală
21. Granturi pentru tineri cercetători
22. Transilvania Fellowship Program (Transilvania Fellowship for Postdoctoral Research/Young Researchers, Transilvania Fellowship for Visiting Professors)
23. Indicatori de performanță - Decani
24. Indicatori de performanță - Prodecani și directori de departamente
25. Completare organigramă facultate
26. Modele formulare tip solicitare informații publice
27. Instrucțiunea de funcționare a echipei UTBv Student Welcome Team
28. Fișa de pontaj a activității zilnice
29. Inaugurare an universitar
30. Școala de vară CO-STUDENT Transilvania
31. Model cerere reducere taxă student
32. Raportarea datelor privind finanțarea instituțională
33. Admitere
34. Desemnare reprezentanți angajați la negocierea contractului colectiv de muncă al instituției
35. Model adeverință eliberată de UNITBV pentru a dovedi deplasarea în interes profesional (pe perioada pandemiei)
36. Telemuncă și organizare activități directe la sediul instituțiilor în perioada pandemiei
37. Programul intern începând cu 2020 "Participarea la manifestări științifice în străinătate"
38. Bursa "Global Innovation Grant" acordată pentru specialiști de la Universitatea de Medicină Tradițională din Beijing
39. Formular-Tabel nominal cu responsabilii la nivel de facultate pentru activități de practică și relația cu mediul economic și socio-cultural ALUMNI și CICOC
40. Salarizare
41. Programul "UNITBV susține performanța"-Lista beneficiarilor programului
42. Accesul la soft antiplagiat
43. Instrucțiunea pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor universitare pe platforma e-learning
44. Instrucțiunea privind desfășurarea online a inspecțiilor pentru acordarea gradului didactic I, seria 2018-2020
45. Instrucțiuni de aplicare privind reguli pentru respectarea raspândirii coronavirusului SARS CoV-2
46. Decernare titlu Doctor Honoris Causa
47. Procedura de licitație și anexe la Metodologia de închiriere a spațiilor sau terenurilor temporar disponibile din patrimoniul Universității
48. Implementarea la nivelul UNITBV, în perioada 2022-2025, a Strategiei Naționale Anticorupție 2022-2025 (Plan de implementare, desemnare grup implementare plan)
49. Planul privind asigurarea egalității de gen
50. Model-Propuneri listă de achiziții Centre de cercetare ICDT 2022
51. Competiții sportive
52. Gala Șefilor de promoție ai Universității Transilvania din Brașov, ediția 2023/ Bursa de excelență Transilvania
53. Calendarul activităților didactice pentru programul pregătitor de limba română în anul academic 2023-2024
54. Acordarea de cadouri în produse pentru angajații Universității/ copiilor minori ai angajaților universității
55. Instrucțiunea "Serviciul în folosul UNITBV"
56. AFCO
57. Sesiunea cercurilor științifice studențești-SCSS UNITBV 2023
58. Școala de vară TSE (Transilvania Summer Event) 2023
59. Website
60. Actualizare informații, imagini semnificative despre structuri pentru monografia universității
61. Permanența la decanatele facultăților și rectorat pentru perioada de vacanță
62. Newsletter
63. Centralizare date la BRME-CONSEC (minute întâlniri, plan de activități și măsuri propuse la întâlnirile din cadrul CONSEC-Consiliul consultativ în relația cu mediul economic/ firme participante/ facultăți)
64. Programul Guests at Transilvania University of Brașov/ Invitați ai Universității Transilvania din Brașov
65. Actualizare/ centralizare date de contact coordonatori, comisii, responsabili comisii
66. Programul UNITBV susține performanța
67. Actualizare cuantum burse, tarife cazare, precizări scutiri taxe, alte facilități pentru studenți
68. Precizări suplimentare instruiri SSM pentru vizite/practică studenți cu deplasare -instrucțiunea Instruirea studenților în domeniul securității și sănătății în muncă pentru activitățile de laborator, practică și vizite în alte organizații
69. Aprobare planuri de învățământ Programe de studii, Școala doctorală interdisciplinară, State de funcțiuni
70. Procedura de acordare a voucherelor de vacanță pentru anul 2023
71. UNITA
72. Manifestare Ziua Universității-1 Martie-Calendar activități
73. Instrucțiune privind înmatricularea în mod excepțional a studenților străini bursieri ai statului român
74. Înființare UNITBV Research Training Hub
75. Elaborare de către președinții de asociații studențești legal constituite la nivelul UNITBV a raportului de activitate, aferent anului în curs
76. Elaborare documente facultate: Raport starea facultății, Plan strategic, Plan operațional anual
Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2024-2025
• Procedură revizuită - Evaluarea activității didactice de către studenți. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2023-2024
• Procedură nouă - Achiziția biletelor de avion. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Asigurarea echivalenței planurilor de învățământ ID/IFR cu planurile de învățământ IF corespondente. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Inițierea, monitorizarea și evaluarea programelor de studii și a domeniilor de masterat. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Ocuparea prin concurs a posturilor didactice. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Emitere ordin și dispoziție de deplasare. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Decontarea cheltuielilor pentru deplasările interne și externe și acordarea avansului de deplasare. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de predare ale cadrelor didactice din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de formare ale personalului didactic și administrativ din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură nouă - Depunerea unei cereri inițiale de acces în Universitatea Transilvania din Brașov. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
• Procedură nouă - Planificarea activității de audit intern. Documentele sunt disponibile pe Intranet.
Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2022-2023
• Revizuire - Manualul calității
• Procedură nouă - Gestionarea locurilor finanțate de la buget
• Procedură revizuită - Evaluarea activității didactice de către studenți
• Instrucțiune revizuită - Activitatea de consiliere în carieră a studenților și absolvenților universității în cadrul CCOC
• Procedură revizuită - Analiza ratei de abandon școlar
• Procedură revizuită - Derularea misiunii de audit public intern
• Formulare revizuite - Centrul de Formare continuă
• Procedură revizuită - Inițierea, monitorizarea și evaluarea programelor de studii și a domeniilor de masterat
• Procedură nouă - Procedura privind achizițiile de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în anexa 2 - din legea nr. 98/2016
Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2021-2022
• Procedură revizuită - Evaluarea activității didactice de către studenți
• Procedură revizuită - Desfăşurarea online a activităților de evaluare a studenților
• Procedură revizuită - Desfăşurarea online a activităților de evaluare a studenților doctoranzi
• Procedură revizuită - Finalizarea, presusținerea şi susținerea publică online a tezelor de doctorat
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de predare ale cadrelor didactice din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului ERASMUS+
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de formare ale personalului didactic și administrativ din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului ERASMUS+
• Procedură revizuită - Ocuparea prin concurs a posturilor didactice
• Procedură revizuită - Comunicarea cu absolvenții
• Procedură nouă - Eliberarea adeverinței de autenticitate
Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2020-2021
• Procedură revizuită - Evaluarea activității didactice de către studenți
• Procedură revizuită - Desfășurarea online a activităților de evaluare a studenților doctoranzi
• Procedură revizuită - Finalizarea, presusținerea și susținerea publică online a tezelor de doctorat
• Procedură nouă - Stabilirea valorii de negociere a rezultatelor activității de cercetare-dezvoltare în vederea valorificării acestora și înregistrarea în evidența contabilă a universității
• Procedură nouă - Stabilirea valorii contabile a rezultatelor activității de cercetare - dezvoltare în vederea înregistrării în evidența contabilă a universității
• Procedură revizuită - Ocuparea prin concurs a posturilor didactice
• Procedură revizuită - Monitorizarea granturilor şi contractelor de educație şi cercetare ştiințifică cu finanțare națională
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de predare ale cadrelor didactice din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de formare ale personalului didactic și administrativ din Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
• Procedură nouă - Procedura de recrutare și selecție a personalului în vederea ocupării posturilor vacante în cadrul proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile
• Procedură revizuită - Inițierea, monitorizarea și evaluarea programelor de studii și a domeniilor de masterat
• Instrucțiune nouă - Sondarea opiniei studenților privind serviciile oferite de căminele și cantinele universității
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de studii pentru studenții Universității Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de practică pentru studenții Universității Transilvania din Brașov în cadrul programului Erasmus+
• Procedură revizuită - Asigurarea echivalenței planurilor de învățământ ID/IFR cu planurile de învățământ IF corespondente
Proceduri/Instrucțiuni noi/revizuite 2019-2020
• Procedură revizuită - Inițierea și derularea disciplinelor facultative
• Procedură nouă - Arhivarea documentelor
• Procedură revizuită - Procedura Derularea mobilităților de studii/practică ale studenților internaționali de la universități din țările programului Erasmus+ la Universitatea Transilvania din Braşov
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de studii/ practică ale studenților internaționali de la universități din țări partenere ale programului Erasmus+ la Universitatea Transilvania din Braşov
• Procedură revizuită - Supravegherea stării de sănătate a angajaților universității
• Formulare revizuite - Formulare utilizate de Centrul de formare continuă
• Instrucţiune nouă - Înregistrarea datelor in Registrul Matricol Unic (RMUR)
• Instrucțiune nouă - Comunicarea BCI cu structuri din universitate
• Procedură nouă - Desfăşurarea online a activităţilor de evaluare a studenţilor
• Procedură nouă - Desfăşurarea online a activităţilor de evaluare a studenţilor doctoranzi
• Procedură nouă - Finalizarea, presusţinerea şi susţinerea publică online a tezelor de doctorat
• Proceduri revizuite Erasmus+
- • Procedura PS6.9-01E - Derularea mobilităţilor de studiu pentru studenţii din Universitatea Transilvania din Braşov în cadrul programului Erasmus+
- • Procedura PS6.9-03E - Derularea mobilităţilor de practică pentru studenţii din Universitatea Transilvania din Braşov în cadrul programului Erasmus+
- • Procedura PS6.9-05E - Derularea mobilităţilor de predare ale cadrelor didactice din Universitatea Transilvania din Braşov în cadrul programului Erasmus+
- • Procedura PS6.9-07E - Derularea mobilităţilor de formare ale personalului didactic şi administrativ din Universitatea Transilvania din Braşov în cadrul programului Erasmus+
• Instrucțiune nouă - Sondarea opiniei studenților universității privind serviciile de secretariat
• Procedură revizuită - Derularea mobilităților de predare/formare pentru personalul din universități din țări partenere la Universitatea Transilvania din Brașov în cadrul programului ERASMUS+ (KA107)
• Procedură revizuită - Organizarea concursului de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant pentru personalul contractual didactic auxiliar și nedidactic